Logo nedir? Kelime demeı olarak ana katlığı dilimizde amblem olan, bir çalışmain, faaliyetin, organizasyonun yapkaloriı, demeını, karakterini sembolize eden şekillerdir. Bir logo tasarımı anlamsal olarak çalışmaletmenin veya organizasyonun kazık olarak yaptığı çalışmai sembolize edebileceği gibi, markanın kendi demeı ile bile sembolleştirilebilir, ayrıca temelı çkızılışmalarda kavramlar soyutlaştırılarak farklı bağırsakerik ve anlamlara iye olur.
Sorusu sorulduğunda lügat demeının haricinde, birşunca logo ve amblem çeşidi vardır. Logo tasarım esnasında tasarımı yapacak olan nüfus veya kuruma neyin ve elbette aktarıldığı olabildiğince önemlidir. Gayrı taraftan logo tasarım çkızılışmasını yapacak nüfus veya kurumun sizi elbette anladığı ve logo çkızılışmanızı elbette bileğerlendirdiği sonucunda ortaya çıkacak olan çkızılışma sizin, çalışmaletmenizin ve bundan ahir çkızılışmalarınızın temelini atacak olan “logo tasarım çkızılışması” olacaktır.
Logo sadece şekil ve sembol bileğil, yazı karakterinin kendisi, yazı karakterinin bileğçalışmatirilmiş ve düzenlenmiş hali veya marka bağırsakin yeni yazı karakteri oluşturulmasıyla da tasarlanabilir. Bu tip çkızılışmalara logo bileğil, logotype denilir. Logotype çabucak çok iş düzı ile faaliyette bulunan şirketler bağırsakin henüz çok yeğleme edilebilir. Bir numara bir sektörde çalışma gösteren çalışmaletmelerin ekseriya logoları sektörü özümleme paha. Ancak çabucak lüks sektör ile uğraşılıyorsa tüm sektörleri logoda çıkarmak imkansızdır.
Logo ne çalışmae yarar?
İşletmeler bağırsakin logo veya logotype eğer olmazsa olmazlardandır. Her elbette markası sıfır bir pres eğer olmazsa logo veya logotype’sız bir markada düşünülemez. Bu makaleyi okuduğunuz mevsim aklınızdan Koç, Vestel, İş Bankası markalarını geçirin. Aklınıza logoları ile omuz omuza gelmemiş olması imkansızdır. Beko markasını geçirin, oldu aklınıza Beko’nun güncellenen yeni logosu geldi. Yıprak halini düşünmeye çkızılışın. Markaların logoları olmadan filhakika marka olmaları kıl payı imkansızdır.
Bu sebeple çalışmaletmenize kurumsal bir düşünce hazırlayarak yolunuza üstelik adımlarla devam edebilmek hesabına “logo tasarım” çkızılışması ile başlayın.
Logo ideogram, sembol, amblem, ikon gibi bir grafik öğesiye bütünleşik olan logo yazkaloriı (logotype) rapor paha. Ticari markaların, kurumların ve ayrıca bazen kişilerin bir çehrete tanılamanmasını sağlayıcı çalışmaaretlerdir. Tipik bir logo firmaların nüans edilmesini, diğerlerinden ayrılmasını sağlayıcı renk, font, şekil ve görsellerdir.
Merasimsiz, hafif anlaşılır, sınırırlanması hafif, kabil evetğunca az sayıda renkten oluşesrarıdır. Her çbedel baskı ve fason tekniği ile problemsiz kullanılabilir olmalı, çok önemsiz ölçülerde ilimlar kaybolmamalı, çok cesim ölçülerde dağınık görünmemelidir. Her türlü ölçübile ve yüzeyde okunabilir olmalıdır.
Özgün olmalıdır. Ayrıksı şirket evet da ürünlere ilgilendiren logolar ile karışıklığa menşe vermemeli, ayrıca çağrıştırmamalıdır. Kopyalanan evet da esinlenen logolar o ürün evet da firmaya cesim hüsran verir.
Logo düşüncemcıyı bileğil ürün evet da firmayı yansıtmalıdır. IBM logosunun düşüncemcısı Paul Rand’e bakılırsa logoyu üreten düşüncemcıdır fakat oluşturan firmanın kendisidir. İlgili yapılışun evet da ürünün özelliklerini yansıtmalıdır. Seçilen evet da tasarlanan font şirketin dâhilğine reva olmalıdır. Antrparantez kurumun kendisini elbette tanılamamladığı ve kurumu yansıtan kavramların neler olduğunu bilmek logonun tasarım aşamasında önemli unsurlardır.
Logo sadeliğinin semtısıra lüzum rengi lüzum şekli itibariyle farklı koşullarda görüldüğü mevsim da sıkıntısızılda lafıcı olmalıdır.
Farklı bir ülkeye ilgilendiren ürün evet da şirket bağırsakin logo tasarlanacağı mevsim o ülkenin renklere yüklediği anlamlar ve kültürleri üzerine malumat sahibi olunmalıdır. Özellikle bir simge kullanılacağı mevsim simgenin taşıyacağı deme bakımında bu malumat çok önemlidir.
İlk Yorumu Siz Yapın